Bakım ve Destek Hizmetleri

Bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan bakım ve teknik destek hizmetleri ile marka bağımsız, müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktayız.

Çağrı Başına Teknik Servis Hizmetleri

Garanti kapsamında olmayan ve bakım sözleşmesi bulunmayan sistemlere teklif verme / sipariş alma yöntemi ile çağrı üzerine teknik servis hizmeti vermekteyiz.

7 x 24 Teknik Servis

Teknik servis sağlama saatlerimiz her müşterimizin ihtiyacına göre ayarlanmaktadır. Normal mesai saatlerinde hafta içi verilen teknik servisin haftada 7 gün, günde 24 saate kadar genişletilmesi mümkündür.

Kurumsal Bakım Anlaşması

Bilgisayar sistemleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya bir sorun meydana gelmemesi için günün her saatinde sisteme müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar. Sistemlerinde sorun meydana geldiğinde acil çözüm gereksinimi olan tüm işletmeler bakım anlaşması yapmalıdır. Bakım şartları tamamen müşteri tarafından konfigüre edilir, bu esnada katkımız müşteriye ihtiyaçlarının tespitinde yardım etmek, ihtiyaçlar belirlendikten sonra ise seçenekler sunmaktır.

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?

Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşteriler en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, uzak bağlantı ve yerinde servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, arızalar nedeniyle iş kaybına uğramazlar. Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olur, ek hiçbir ücret ödemezler. Yeni satın alımlarında çok özel ödeme koşulları ve iskontolar sağlanır.